Mai2 Masok Usha MAi OIh,

~CLICK TO GO HOME~

Sunday, May 1, 2011

Sedara pencuri,

pakabaq sahabat semua?
lama sunggoh kita x bersuo,
sejak dua menjak ni sibok sket,
banyak sgt halangan nya,
x dan lalu nok update,

entry ni nak crita pasai-P.E.N.C.U.R.I,
atau bahasa omputeh-nya thief,
xpon lughah arab-nya haraami,




brapa2 minggu yang lepaih,
aku baru ilang kasot adidas aku,
nak ikot hati panas gila ah,
boleh kluaq 7 keturunan ayat 'caghot' oh,
Tapi,
sebab hilang kat surau,
alhamdulillah,
terpelihara mulutku dari bahasa tak brapa nak indah,

x paham betol la significance depa curi ni,
tah apa classification kasut yg dipilih tah,
susun sebaris elok ja ngn org len,
tapi hok aku punya gok demo rembat,
dajjai sunggoh,
mungkin sebab kasut aku paling wangi kot,
hok len bau longkang sumbat,damn,

dah dpt kasut tu,
apa la depa wat,
bukannya nak pakai pon,
pi jual plak kat tempat lain,
macam kasut tu toke bapak depa punya,

nak kata depa ni mcam zorro,
x jugak,
nak kata robin hood,
lagi la tak,
sebab depa rompak dari AKU!!
damn,aku bukannya raja yg penuh korupsi,
aku cuma sedara depa,

bukan nak kata 'sedara' kita ni x boleh dipercayai,
cuma kita ja perlu berhati-hati,

p/s-lesson of the story,
1)jangan la cepat marah dgan sesuatu ujian,sebaliknya tabah hadapinya,

2)len kali nak semayang,letak kasut dekat2,sesungguhnya kasut ampa paling mahal kat situ,

3)jangan beli kasut adidas dah,


Tekan ja,toksah malu-malu,
Related Posts with Thumbnails
NI emel ak,saja nak habaq mai,kot2 ampa nak kenai2 ngn aku ka,aku x kesah,

genivx@yahoo.com