Mai2 Masok Usha MAi OIh,

~CLICK TO GO HOME~

Sunday, July 11, 2010

Bloody Historical

Hari ini bersamaan 11.07.2010(Ahad),aku dan rakanku pergi ke sunway piramid kat subang jaya kat selangor,pelbagai aktiviti menarik telah kami adakan..



Antara aktiviti2 tersebut adalah 'ice skating'(RM18),memang seronok tapi asyik jatuh sebab first time main,pastu tengok wayang citer despicable me(x rugi tengok mmg best siot) in 3D(RM18),lastly try memanah(RM12),semuanya seronok kecuali...


jeng..jeng..jeng....






























Kisah BEGINI.Ketika aku tengah berSKI,tiba2 dirempuh manusia dari belakang dgn kadar momentum yg cukup hebat hingga aku jatuh tersembam mencium lantai ais sejuk secara tidak bersedia..,lalu wujudlah luka di atas yang superficial bak kata doktor nor haajah dan tidak deep,hingga kena jahit 3 jarum..alhamdulillah,syukur kerana masih dapat menghidu 02 yang dikurniakan Allah,sesungguhnya aku redha dgn kejadian/musibah dan ujian yang diberikanNYA,doakan aku cempat sembuh kalian....








1 Curahan Pendapat Teman??:

dayanaazhar:) said...

hai....nilah penyebab parut tu rupenya. Semoga cpt sembuh...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Photobucket
Photobucket

Photobucket
NI emel ak,saja nak habaq mai,kot2 ampa nak kenai2 ngn aku ka,aku x kesah,

genivx@yahoo.com