Mai2 Masok Usha MAi OIh,

~CLICK TO GO HOME~

Friday, August 20, 2010

Ramadhan

Alah,lmbat dh kot,papon slmt posa kat smua member di sana,walapon dh kat 9 hari kita posa(x termasok time tulih ni),jgn ponteng posa,walapon mak ampa xtaw,Allah tahu............



Nak habaq mai pasai posa kat Intec lagu mana..
Sebenarnya besa ja..
Yang best ada bazar kat jalan depan kluaq kolej neyh..
Pastu ada nasi goreng student baek punya..
HArga rm3.00 tarok lauk daging ngn teloq sbijik..kenyang punya..
nak spesel ada la juai roti john,ayam kepak..dll..
cuma kat sini x banyak juai kueh mueh,xmcm kt penang..
habih makan pi semayang maghrib jap kat suro..
lpas tu lepak la kt bilik kasi perot sejuk..
dgaq azan isyak bergegas la pi mesjid unta atau hidayah..
wat la terawih smpi 8 rakaat habih kuat..
pehtu balik bilik stadi nk final exam..
agak maleh dah tdoq la dgn nyenyak..
tgah syok layan mimpi loceng plak wat hal..
bukan apa,suroh bagun pi sahuk ja..
dgn bingkas bgun tdoq pi la kafe cemara pekena nasi..
tu la norma kehidupan tiap hari aku kat sini time posa ni..
nak habaq best tak jugak,nak habaq x best pon x la sangat gak..okeyh ah...


3 Curahan Pendapat Teman??:

Anonymous said...

sembang cam haram hifzhan

Hifzhan Arimi said...

@anynomous
hare ang,biaq la ak nk luah isi hati

HAIRUL ANUAR said...

ang duk gebang pa???haha..pi r raye kat Intec nun

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
NI emel ak,saja nak habaq mai,kot2 ampa nak kenai2 ngn aku ka,aku x kesah,

genivx@yahoo.com