Mai2 Masok Usha MAi OIh,

~CLICK TO GO HOME~

Wednesday, August 25, 2010

25.8.2010

ada apa plak dah ngn tarikh neyh??

"MERDEKA!!"

pala otak ang,medeka next week incoming,sapa taw habaq mai lekaih,

"GRADUATE!!"

betoi!saat yg dinantikan setelah agak skian lama jugak,



tepat jam koi 2.30 tadi,ak dh pi intec,
bkn nk pinjam buku library dah,
bkn nk pi blajaq kat kelaih dah,
bkn nk makan kt kafe blok U dah,
tapi nk pi amek exam physio,
pejam celek dlm 4 bulan dh habih dh idop kt INtec,
mmg rasa macam bru mggu lepaih ja mak aku antaq masok cni,
tgok2,dh habih nk blek rmah dah,
sedeh nya hati mmg x terkata,
tapi seb bek soklan physio senang tadi,
ni hasil bakaq minyak tgah malam,
tungkuih lumuih stadi physio,
apa yg dh lepaih kita lupakan,

mmg bnyak hare kenangan manih kat cni,
nak tulis mmg x cukop dakwat bak kata member aku,
jadi biaqla semua zikrayah helwi fii albii,
mksod mlayu dy biaqla semua kngan manih dlm hati aku,
esok da blek,pehtu troih pi kg kt pahang,
smpat gak bkak posa ngn nek ngn aki aku,
nnt raya mana dan,suma nk cbok pi bli pelita ngn minyak tanah,

jadi kat cni ak nk amek kesempatan,
bak kata org tua2 alang2 cucuk pekasam,biaq smpai rebong,
mekaseh kat semua member2 kelaih meg01,
ampa byak tolong ak dlm mengharungi liku2 idop kt intec,
tanpa ampa mmg ak x idop la jdik org hulu,
nk blajaq pasang lcd pon xreti lani dh pro sket,
dulu penyegan pemalu haram,
lani dah berani sket,
dulu xdak tikuih ngn gajah,
lani penoh satu badan,
dulu xpnah ad org pggil pijan,
lani ampa pi pggil lagu nu,
papon mekaseh,jasa ampa dikenang smpai aku lupa,

p/s-ak taw mesti ampa x baca pnya,tapi xpa,biaq la dy berhabok smpai kita tua cucu cicit,pehtu baru tacing2 ampa baca nnti egt kat aku,

2 Curahan Pendapat Teman??:

asikin said...

ak bace pijannn!!!!!!!
huhuhu....rindu kat korang nanti..sob3..

Azhani Azizi said...

dulu tak pernah nak cakap penang,
sekarang ada la sikit2.

oitt, hang penang habih noh -.-"

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
NI emel ak,saja nak habaq mai,kot2 ampa nak kenai2 ngn aku ka,aku x kesah,

genivx@yahoo.com