Mai2 Masok Usha MAi OIh,

~CLICK TO GO HOME~

Tuesday, December 14, 2010

Ukhwah fillah

siries beb,
aku x sedar dh lani bulan 12,
lpas awal muharram bru ak sdar,
pnya nak habaq masa tu laju,
rasa mcam bru smalam smpai sini,
kali ni ak nak crita sket,
pasal apa dah jadi kat aku lani,

BUKAN UNTUK BACAAN UMUM KHALAYAK RAMAI,



Habaq dah ampa mesti nak baca punya,
amek berat la katakan,
terharu aku,


Apa tujuan aku mai sini?
konfem ah nak ngaji medik kan,
tapi di sebalik tu,
sini la jgak tmpat nak mentarbiyah diri,
nak buat perubahan dlam diri,
agar aku bleh jdi insan yg lebih baik,
mengamalkan dan menyebarkan syiar islamiah,
tapi,
sebagai nasihat untuk aku gak,
bukan cuma ada satu jalan ja,
banyak simpang dia,
cuma masih kabur dan samar,
tu smua terpulang kat aku gak,
nak mencari atau tak,
meskipun dah diberi peluang,
tapi atas beberapa dasar tertentu,
aku rasa tekad nak mencari gak,
so,
sorry ah entuu,
aku akan cuba jdi terbaik,
ikut jalan aku cari,
ukhwah fillah,

officially signed out,
12.12.2010,

p/s-post ni maksud mendalam,dan bukan untuk bacaan umum,

1 Curahan Pendapat Teman??:

~Dr. insyirah~ said...

moga b'jaya m'tarbiyah diri..hoho

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
NI emel ak,saja nak habaq mai,kot2 ampa nak kenai2 ngn aku ka,aku x kesah,

genivx@yahoo.com