Mai2 Masok Usha MAi OIh,

~CLICK TO GO HOME~

Monday, January 3, 2011

Hepi New YEar duh,

Sedaq x sedaq kita smua dah pun melangkah ke tahun baru,
selalunya org kata tahun baru azam pon musti mau baru,
padahal azam tertunggak 3 tahun lepas pun x capai lagi,
ni lah dunia,
nak wat lagu mana,
so aku pun layan je ah celoteh manusia ni,




dulu zaman muda2,
time kat mesia,
pantang ja tahun baru mesti sambut,
xkira ah,
pi padang kota usha bunga api,
xpon makan2 besaq ka,
tapi lani,
habuk pun tarak,
dok kat mesir aku celebrate new year,
dengan muka toya ja,
x kesah lgsung nk tggu pukul 12 malam,
x heran lgsung nk tgok bunga api(sebab mmg xdak pon),
x lalu lgsung nk tgok artis wat concert(xdak jugak),
tepat ja pukul 12 malam hari tu,
aku troih berdoa,
baca buku sket pastu troih tdoq,
ni lah kot nikmat new year sebenar,
sebab malam tu tdoq pnuh feeling ja,
sedaq2 esok bgun dh suci,

nak kata besnya 2010 nih,
banyak gak lah,
tahun nih la aku amek lesen moto kreta skali gus(x fail lak tu),
dapat result spm(pergh,lega syiall dh lpas),
masuk INTEC(mmg otai habis ah tmpat ni),
dpt parut abadi kat mata kiri(http://hifzhan92.blogspot.com/2010/07/bloody-historical.html)
fly mai mesir ni(No Komen),
dan berbagai bagai lagi,

papon,
azam new year 2011 aku ni adalah,
1)dapatkan mumtaz dlam exam final ngn mid
2)insyaAllah wat umrah
3)beli gitar kapok
4)eratkan ukhwah dan silaturrahim

p/s-ni ja la kot azam,ada nnti update len,

Oleh tu,Hepi New Year BRo AND SIs yg tgah baca ni,kalo ada idea bagi cadangan azam untuk aku,

0 Curahan Pendapat Teman??:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Photobucket
Photobucket

Photobucket
NI emel ak,saja nak habaq mai,kot2 ampa nak kenai2 ngn aku ka,aku x kesah,

genivx@yahoo.com