Mai2 Masok Usha MAi OIh,

~CLICK TO GO HOME~

Saturday, July 30, 2011

Cuti Summer

hoi~hoi~(ayat my gf gumiho)
kenceng beghak,kencing berak,
dah habih exam,
toksah kata tuja,
result pon kluaq habih dah,
punya la cepat,
tak payah tggu mcam SPM dulu,
amek lesen moto pon xdan habaq ampa,
tapi apa pon,
alhamdulillah,
lepas nek tahun,
damn!!
nak crita benda laen ni,,



x lama lagi,
kita nak masuk bulan Ramadhan,
x smpai sehari pon lagi,
haa,
tapi apa persediaan kita?
apa persediaan aku???
pagi=tidoq
petang=tgok korea
malam=tengok korea
pagi sebelum subuh=tengok korea
pagi lepaih subuh=tengok........tidoq!!

inikah persediaan?
perh,
FAIL!!

jadi aku harap,
kita sama2 dpt amek iktibar,
jadikan bulan ni bulan ibadat,
bukan bulan ni ja la,
dan yg berikutnya~

kalo rasa penyegan pemalaih tu,
paksa diri nuh,
aku cakap ja mcam kencang,
buat x tentu lagi,
tapi iA,
mudahan sama2 dpt kita istiqamah beribadat,

puasa nnt pun leklok,
jgn kita dpt sekadar lapaq dan dahaga ja,
mata jgn meliaq,
mulut jgn menggatai,
badan jgn ketegaq,
dan lain2..(mcam fadhilah kamsah dah hah,)

akhir kalam,
manfaatkan segala masa yg kita ada seeloknya,
nak habaq ampa pentingnya masa ni,
time exam dulu punya la dok harap masa free,
lepas exam...,
BLURRRRR~~~~,
tidoq,men game,movie,
hah!!!

0 Curahan Pendapat Teman??:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
NI emel ak,saja nak habaq mai,kot2 ampa nak kenai2 ngn aku ka,aku x kesah,

genivx@yahoo.com