Mai2 Masok Usha MAi OIh,

~CLICK TO GO HOME~

Monday, March 8, 2010

seksaan 3 bulan tamat!!

hari ni ku gembira tapi keletihan..,usha~







Alhamdulillah,setelah 3 bulan berturut2 aku on process pengambilan lesen kereta dan motor akhirnya tamat juga hari ni..,start tahun lpas 31.12 aku ikut kursus kpp(new year tu) bersama memberku ezmy,then trening2 stiap minggu(moto n kreta),jmpa gak rmi member2 mcm azreen,amirul,achik,buik,ammar,danial,asyraf,eyt,faiz,faruq,etc2..rmi gak la jmpa,mcm tmpt reunion je cni(plpc-pusat latihan pandu cemerlang,tanggal 8.3(hari ni la)bersamaan hari isnin,aku g ke kedai Lim(agentku)nek motor kol 8.00 a.m tu..bapak la awal..,pas2 smpi kt plpc dlm kol 9.00a.m, egtkn dh nk mula dah tgok2 num giliran no.32 sesi 2..pulok,nunggu la kat c2 sembang2 smntara tggu giliran..,tapi time test on the road nk msok simpang tiba2 lak kreta kat depan rosak(bingung oh nk watpa,x pro lgi),dipendekkan crita smuanya tamat kol 3.00p.m,lmbt sial ah..,tapi alhamdulillah lulus dgn cemerlang..,hehe..sekarang hanyalah tinggal menunggu ketibaan lesen P..,dan hari khamis nnt(11.3) boleh la drive ke gopeng nak amek result spm(yg ni lagi cuak dari tadi)..

2 Curahan Pendapat Teman??:

muadz said...

relax lah.
aku baru lesen L, dah drive kat highway.
senang je la

Hifzhan Arimi said...

huish,cuak skgi kna tahan ja..
slalu ada road block..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Photobucket
Photobucket

Photobucket
NI emel ak,saja nak habaq mai,kot2 ampa nak kenai2 ngn aku ka,aku x kesah,

genivx@yahoo.com